Tuesday 12 November 2019

ANAS MAKE-UP REMOVER

Assalamualaikum..to all silence readers...Ain nak share barang baik ni dari ANAS COSMETICS...cer teka ape dia??hehehe😃...main teka teki lak..ok lah..Ain nak share ANAS MAKE-UP REMOVER by ANAS COSMETICS uollsss...

ANAS MAKE-UP REMOVER





Memperkenalkan Make-Up Remover Terhebat dalam Pasaran; ANAS "MELT MY MAKE-UP AWAY" MAKE-UP REMOVER yang diperkaya dengan formulasi baharu untuk menanggalkan solekan pada wajah semudah 1, 2, 3.

ANAS "MELT MY MAKE-UP AWAY" MAKE-UP REMOVER menanggalkan solekan dan membersihkan pori-pori serta meningagalkan kesan lembab dan segar pada kulit wajah. Tekstur 'make-up remover' yang selesa dan ringan boleh digunakan pada kulit basah atau kering dan mampu menembusi liang-liang pori untuk menanggalkan kotoran dan solekan pada kulit wajah. Menanggalkan lapisan asas solekan dan solekan mata kalis air dengan segera. Mengandungi bahan yang mempunyai daya lembab bagi membersihkan muka serta mengekalkan kelembaban kulit wajah. Mampu dibilas dengan segera.

ANAS "MELT MY MAKE-UP AWAY" MAKE-UP REMOVER

Kandungan:
Mineral Oil, Hydrogenated Polydecene, Triethyexanoin, Ethyexyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, PEG-20 Glyceryl Triisostearate, Polysorbate 85, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Chlorphenesin, Vitamin E, Fragrance 

Jangka Hayat:
24 Bulan (sudah dibuka)
36 Bulan (belum dibuka) 

Isipadu:
43 miliiter
100 mililiter

ANAS "MELT MY MAKE-UP AWAY" MAKE-UP REMOVER 

Cara Penggunaan: 
Pam 'makeup remover' 3 ke 4 kali pada tapak tangan. Sapukan dan ratakan ke seluruh muka. Basahkan muka untuk emulsikan 'cleansing oil'. Bilas muka dengan air sehingga bersih.

Ok..semua info tentang Anas make-up remover dah ada kat atas tu...
So...x tergoda ke???pm je jika berminat ye.. boleh wasap Ain 0145113120

Nak usha produk yang lain boleh tgk kat FB..just klik link⬇️

Harga : Rm 59.90 

Postage : Rm 10.00 sm/ Rm 13.00 ss

Cod area Kuala Lipis

No comments:

Post a Comment