Tuesday, 15 April 2014

21314

ASSALAMUALAIKUM to all silent readers, friends, bloggers....
ALHAMDULILLAH....dapat gak update rini setelah sekian lama smpi berabuk blog biru ni....
----21314----
cam cantik jer....cam comey jer tarikh tu.....
ALHAMDULILLAH lagi sekali tarikh tu adalah tarikh bermakna untuk ain....
ain telah menjadi yang halal bersama encik khairudin abdullah.....
----22314----
kat atas tu plak tarikh sanding kat umah ain....ape yg di rancang berjalan dengan lancar.....
tema....hemmmmm....ekceli tak de tema pun.....huhuhu...
ok...warna tema ade la....warna tema ain sanding warna hijau zamrud n putih.....
family ain pun pakai bju warna hijau semuanye....ari tu nmpak la kehijauan di rumahku....huhuhhu...nasib bek la cuaca pun ok ari tu....risau gak sebb 2 3 ari sebelum tu ujan jer...abih kain2 kat canopi tu kene ujan nasib tak de ribut jer....walaupun kene hujan alhamdulillah ok lagi waktu kenduri berlangsung... 
----23314----
haaaa!!!!!!tarikh tu plak tarikh majlis menyambut menantu.....cepatkan wat majlis menyambut menntu....huhuuuhuu....bukan pe, rumah ain dekat je ngn rumah suami.....5 minit jer smpai....bak orng kate tak panas punggung lagi duk atas kusyen dah smpai....nk wat cmne kan...jodoh.....lagi 1 sebb wat cepat mals nk cuti lama2.....sebelum kawen dah cuti nanti selepas cuti lagi...berapa bnyk cuti daaaa.....sian lak encik suami i.....tu je la yg leh di ceritakan setakat ni.....nanti ble2 smbung lagi....

jom cuci mate tgk pic yg tak sberapa waktu outdoor....pic outdoor credit picture#faizalsham.....





wif luv,
-ain-

2 comments:

  1. cantek..=) congrates..moga bahagia & berkekalan hingga ke jannah.. amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..tq humairah..amin..awak ble kahwin??

      Delete